#TotsSomNuet

“Gent que pensa de maneres diferents, però que llegeix la democràcia de la mateixa manera. Som una nació i volem decidir. Diguem-ho ben fort!” Joan Josep Nuet davant el TJSC, 12 de juny del 2017

A partir del 12 de febrer s’iniciarà el judici al Procés, un fet de molta transcendència per al país i per a la democràcia. Pel que ens toca més de prop, també es jutjarà al TSJC a Joan Josep Nuet, ex membre de la Mesa del Parlament de Catalunya i patró de la nostra Fundació.

Abans de que s’iniciï el judici, volem presentar una campanya pública de suport a Nuet, que expressi la repressió de l’estat front a la voluntat de decidir del poble de Catalunya i les seves institucions, i que mostri la solidaritat transversal del món sobiranista. La campanya la impulsem des de la Fundació l’Alternativa i també ens servirà per recollir aportacions econòmiques que ajudin a sufragar el cost de la seva defensa.

FES LA TEVA APORTACIÓ AQUÍ: