/  Ens adherim   /  Ens adherim al Manifest Prou retallades! – Nos adherimos al Manifiesto “Prou retallades”!

La Fundació L’Alternativa s’adhereix al manifest “Prou retallades” en suport a les mobilitzacions del proper 14 de maig, en defensa dels serveis públics.

A la foto podeu veure els representants de les més de 150 entitats que estaven adherides a dia 10/5/2011.

Us esperem a la Pl. Catalunya, el 14 de maig a les 11h!

Podeu llegir el manifest aquí

La Fundació L’Alternativa se adhiere al manifiesto “Prou retallades” (Basta de recortes) en apoyo a las movilizaciones del próximo 14 de mayo, en defensa de los servicios públicos.

En la foto podéis ver los representantes de las más de 150 entitades que estaban adheridas a día 10/5/2011.

Os esperamos en la Pl. Catalunya, el 14 de mayo a las 11h!

Podéis leer el manifesto (en catalán) aquí

Os esperamos en la Pl. Catalunya, el 14 de mayo a las 11h!

Podéis leer el manifesto (en catalán) aquí