Image Alt

ELS NOSTRES OBJECTIUS

Contribuir a la generació de pensament transversal de pensament crític entre les diverses esquerres i al desenvolupament dels valors de progrés, al servei de la millora i transformació de la societat.

L’entitat ha anat desenvolupant diverses línies de treball, entre les quals destaquem la recuperació de la memòria històrica i democràtica, el foment de la cultura de la pau, el coneixement i defensa del medi ambient i el territori, i l’anàlisi de les polítiques públiques i socials des d’una perspectiva municipalista i progressista i amb perspectiva de gènere.

Totes les nostres accions es basen en els valors democràtics, republicans, d’igualtat de gènere, progressiste i emancipadors.

A la nostra Fundació treballem sempre en clau d’igualtat de gènere i ho apliquem al nostre dia a dia. Així doncs procurem que les persones que treballen amb nosaltres, assalariats o no, rebin formació en clau de gènere.