/  Drets cívics i socials   /  Població immigrada i participació política

Població immigrada i participació política

Us convidem a aquesta taula rodona, en la qual ens acompanyaran:
– Ricard Zapata, Professor de Ciència Política a la UPF i director del GRITIM (Grup de Recerca Interdisciplinari sobre Immigració) de la UPF.
– Alex Amaro, President de la comunitat de dominicans a Catalunya
– Fatima Ahmed, Relacions Institucionals d’Ibn’ Batuta
– Jahved Ilyas, President de l’Associació de Treballadors Pakistanesos
– Un representant de la Coordinadora d’Associacions de senegalesos a Catalunya.

El Dr. Zapata realitzarà una anàlisi global de les dificultats amb les què es troba la població immigrada a l’hora de sumar-se a la participació política, mentre que els representants de les associacions ens exposaran les seves experiències… Per descomptat, hi haurà torn obert de paraules on esperem que hi participeu!

Us esperem el proper 26 de juny al Pati Llimona, a les 19.00h!

Us agrairem que confirmeu la vostra assistència a info@fundacioalternativa.cat

Contaremos con la participación de:
– Ricard Zapata, Profesor de Ciencia Política en la UPF y director del GRITIM (Grupo de Investigación Interdisciplinario sobre Inmigración) de la UPF.
– Alex Amaro, Presidente de la comunidad de dominicanos en Catalunya
– Fatima Ahmed, Relaciones Institucionales de Ibn’ Batuta
– Jahved Ilyas, Presidente de la Asociación de Trabajadores Pakistaneses
– Un representante de la Coordinadora de Asociaciones de senegaleses en Catalunya.

El Dr. Zapata realizarà un análisis global de las dificultades con las que se encuentra la población inmigrada para sumarse a la participación política. Los representantes de les asociaciones nos expondrán sus experiencias… Por descontado, habrá turno abierto de palabra donde esperamos que participéis!

Os esperamos el próximo 26 de junio a las 19.00h, en el Pati Llimona de Barcelona!

Os agradeceremos que confirméis vuestra asistencia enviando un correo a info@fundacioalternativa.cat

Etiquetes: