/  Ens adherim   /  Radical May per transformar el món

Radical May per transformar el món

El món s’ha vist sacsejat per una pandèmia que ha fet tremolar els fonaments de la societatcapitalista. En aquests moments d’incertesa és més necessari que mai posar-nos a pensar i a discutir sobre les idees que propiciaran la transformació profunda que necessiten les nostres societats. El món del llibre i en especial les editorials de pensament crític estan vivint un moment molt dur a nivell internacional a causa de el tancament de les llibreries. És per això que en els moments difícils cal unir-se. Una sèrie d’editorials radicals de tot el món juntament amb LITERAL, la fira d’idees i llibres radicals, estem organitzant una fira online del llibre radical amb activitats a la majoria de franges horàries i en la majoria de llengües possibles per difondre les idees radicals que canviaran el món.

Durant el mes de maig gaudirem del #RadicalMay, una programació variada en diferents idiomes de taules rodones, xerrades i debats al voltant de les idees que transformaran el món que ve. Llancem una crida a totes les persones, moviments, organitzacions i sobretot a editorials, revistes, publicacions radicals del món a sumar-se a la iniciativa #RadicalMay per transformar la realitat i sortir del confinament més preparats, més ben organitzats i amb més idees i més radicals.
Es tracta d’una plataforma online del llibre radical que durant el mes de maig comptarà amb una programació variada de taules rodones, xerrades i debats al voltant de les idees que transformaran el món que ve. En la majoria de franges horàries i diversitat d’idiomes. Aquesta acció comuna iniciarà l’1 de maig, diada internacional de la classe treballadora. La iniciativa tindrà com a espai de trobada i difusió la pàgina web de la fira LITERAL.  Així, radicalmay.literalbcn.cat serà, alhora, agenda i repositori de les activitats que es programaran de l’1 al 31 de maig arreu del món.

Aquí podeu llegir el document i us demanem que en feu difusió per poder fer realitat aquest projecte! Gràcies!