/  Món i solidaritat   /  VIDEO-RESUM: Per la llibertat dels presos polítics sahrauís

VIDEO-RESUM: Per la llibertat dels presos polítics sahrauís

Hassanna Aalia -exiliat, condemnat a cadena perpètua per un tribunal militar marroquí- explica la seva experiència en la defensa dels Drets del Poble Sahrauí amb especial menció del campament Gdeim Izik; així mateix, detalla les violacions dels Drets Humans perpetrades per part de les autoritats marroquines en les detencions que realitza als activistes sahrauís.

Podeu veure el vídeo sencer a http://www.fundacioalternativa.cat/?p…

La ponència de Haassana Aalia s’emmarca en l’acte organitzat per la Fundació l’Alternativa, en col·laboració amb l’Associació Gràcia amb el Sàhara. Van participar també Núria Salamé (Presidenta d’ACAPS), Jordi Altarriba (Gràcia amb el Sàhara), Mireia Rovira (Responsable d’Internacional d’EUiA). Àngels Tomàs, membre de la Fundació l’Alternativa, va presentar l’acte.

Etiquetes: