/  Feminismes   /  XIIè Fòrum contra les Violències de Gènere

XIIè Fòrum contra les Violències de Gènere

forum-contra-les-violencies-genere

CONTRA ELS FEMINICIDIS, ACTUEM!

Ja podeu inscriure-us i consultar el programa del XII Fòrum contra les Violències de Gènere, que enguany se celebra els dies 17, 18 i 19 de novembre a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, carrer Sant Pere Més Baix, 7.

Dedicarem la dotzena edició del Fòrum a la lluita per la visibilització i l’eradicació dels feminicidis, els assassinats de dones pel fet de ser dones, que han segat més de 700 vides en una dècada a l’Estat Espanyol. El feminicidi és l’assassinat de dones pel fet de ser dones. Totes aquelles violències; física, psicològica, sexual, obstètrica, la mutilació genital, l’esterilització forçada, tortura, esclavitud sexual, cirurgia estètica, heterosexualitat forçada i maternitat forçada, etc. Sempre que aquestes formes de terror causin la mort, es consideren feminicidis.

Sota el lema “Actuem contra els feminicidis“, debatrem col·lectivament sobre la incidència global i local d’aquesta pandèmia, però també sobre com la violència de gènere és i ha de ser representada als mitjans, sobre refugiades, islamòfobia, masculinitats, empoderament de les dones, món laboral, món associatiu i autodefensa feminista, a través de diferents metodologies, com taules rodones, xerrades, tallers o teatre participatiu.

Us convidem a assistir al Fòrum i a traçar, entre totes, estratègies per a avançar cap a una societat lliure de violències des de l’arrel. Recordeu que les places són limitades i que la inscripció és gratuïta. Podeu formalitzar la vostra inscripció fins el 16 de novembre, a través d’aquest formulari